دختران و پسران بخوانند

زوج مناسب براي دختر خانم ها

آيا متوجه شدي که هر چي بيشتر آرايش مي کني ؛ موهايت را رنگ مي کني و زير ابرويت را باريک مي کني ؛ بيشتر جلب توجه مي کني؟
البته پسرهايي که متوجه ات مي شوند قصد زندگي با تو را ندارند و به درد زندگي هم نمي خورند. در ضمن هرچي بيشتر صورتت را دستکاري کني زودتر آن را خراب مي کني.
يادت باشه: تو اين صورت را يک عمر احتياج داري.
پسرهايي هم که تازگي موهايشان را بلند مي کنند و به ريش هايشان مدل مي دهند؛ خوب جلب توجه مي کنند. ولي وقتي در عمق زندگي شان فرو بري متوجه سه عيب مي شوي:
۱- دائم در خيابان بهشان گير مي دهند.۲- کمترشان کاري مفيد دارند و به درد زندگي مي خورند. ۳- به خاطر و ظاهر گرانشان جيب هايشان هميشه خاليه.
وقتي از دخترها مي پرسم: چرا اگر شما از پسري خوشتان مي آيد سر حرف را با او باز نمي کنيد؟
در جواب مي پرسند، پسرهاي ما ظرفيتش را دارند؟
حق هم دارند؛ به ما پسرها امر زود مشتبه مي شود ولي با اين حال يادت باشه: کسي که واقعا مناسب است؛ ظرفيت نشان دادن علاقه به تو را هم داره.
زوج مناسب براي آقا پسرها

با او زياد صحبت کن، از آرزوها و عقايدش سوال کن، از وضعيت خانوادگي و روابطش در خانواده جويا شو.
هر چه بيشتر با هم صحبت کنيد، هم از شخصيت او و ايده آل هايش با خبر مي شوي و هم او احساس اهميت کرده، از معاشرت با تو لذت بيشتري مي برد.
ولي صحبت کافي نيست، با شخصيت واقعي او در جمع آشنا مي شوي. جوان هاي امروزي عادت کرده اند وقتي با هم خلوت مي کنند فقط از ايده آل هاي خودشان صحبت کنند، ولي هنگام معاشرت با ديگران شخصيت واقعي آنها پديدار مي شود.
در عين حال او را در کارهايش آزاد بگذار ! ايرادهايش را به او متذکر شو، ولي سعي نکن آن کسي را که خودت مي خواهي از او بسازي ! مطمئن باش که اگر او هم با تو احساس اسارت نکند، خود به خود و کم کم طبق ميل تو عمل مي کند.
منبع:مجله راه کمال شماره ۲۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست