معاونت آموزش مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان

معاونت آموزش مرکز مشاوره ی حوزه علمیه استان اصفهان از سال ۱۳۸۵ بر اساس سیاست های کلی و کلان مسئولین محترم و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و شناخت طلاب و روحانیون و خانواده محترم آن ها و همچنین توانمند ساختن ایشان درحوزه های مختلف روان شناسی خانوادگی کودک و تحصیلی اقدام به طراحی و برگزاری ۳۵ دوره ی آموزشی در عناوین مختلف به صورت عمومی و تخصصی نموده است .
دوره های مرکز با توجه به تکمیل حد نصاب برگزاری دوره در دوقالب متمرکز که در خود ساختمان مرکز مشاوره برگزار می گردد و غیر متمرکز که در مدارس و شعبه سپاهانشهر برگزار می گردد.
معاونت آموزش با بهره گیری از اساتید و مربیان مطرح و متخصص حوزه روانشناسی در مرکز مشاوره و مدارس  و مراکز ومرتبط با حوزه علمیه آماده ارائه هرگونه خدمات آموزشی می باشد.
یکی از امور محوله به این معاونت آموزش برگزاری دوره های تحصیل تربیت مشاور اسلامی برای طلاب می باشد و با تجهیز طلاب و روحانیون به مبانی روانشناسی با رویکرد های درمانی جدید در حوزه های روان شناسی و تحصیلی و خانوادگی و کودک به دنبال تامین بخضی از نیروهای متخصص حوزوی در امر مشاور و مربی مورد نیاز مدارس علمیه استان اصفهان می باشد. که با توجه به این سیاست تا کنون اقدام به برگزاری هفت دوره اصول و فنون مشاوره و روان شناسی نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست